26. helmikuuta 2016

Kiinalaista viihdettä, naisellisesta vartalosta, rumista kasvoista ja ranskalaiset kabareet

Kiinalaisia sivustoja tutkiessa tuli päädyttyä erikoiselle BoBo nimiselle videon suoratoistopalvelu sivustolle, jossa nähtävästi naiset ovat aika suosittuja. Sivustolla ei ole nähtävästi aikuisviihdettä, kuten esim. MyFreeCams sivustolla, mutta naiset näyttävät jotain puhuvan ja soittavat musiikkia. Yksi kiinalainen nainen myös lauloi kauniisti, mutta en tietenkään ymmärtänyt sanoista mitään.

Naisten ulkonäkö näyttää tyypilliseltä, jota tässä aina välillä esittelen kiinalaisista naisista. Osa on varmasti käynyt kauneusleikkauksissa, mutta sitten myös meikkaamisella tehdään vaikka silmistä vähän suuremman näköisiä.

Tämä on aika mielenkiintoinen ilmiö, että naiset ovat hyvin suosittuja varsinkin aikuisviihdesivustoilla, että yksi mieskin kertoi olevan yhdellä sivustolla mallina, niin hänen katsojista moni oli homoja. Se voi hyvinkin olla sillä tavalla, että naisia ei samassa määrin kiinnosta miesten katselu kuin miehiä kiinnostaa naisten katselu.

Alle poimin Salla Puution Pro gradu -tutkielmasta kohdan, jossa mainitaan naisen olevan kauniimpi sukupuoli. Mitä äkkiseltään luin Sallan tutkielman, niin hän ei näytä olevan tietoinen, että kauneustutkimusten mukaan ihmiset tykkäävät paljonkin feminiinisestä ulkonäöstä myös miehillä, että mies ei ole liian maskuliinisen näköinen.

Jos ihmiset ja varsinkin miehet näkevät feminiinisen ulkonäön kauniina, niin silloin voidaan ajatella naisen olevan kauniimpi sukupuoli ainakin keskimäärin. Naiset tietenkin voivat paremmin tykätä miesten ulkonäöstä, mutta naiset eivät näytä siitä olevan yhtä paljon kiinnostuneita kuin miehet naisen ulkonäöstä, josta varsinkin miehet tykkäävät nuorekkaasta ulkonäöstä, joka sitten osaltaan aiheuttaa ulkonäköhuolia naisille.

Naisruumis on biologisesti erilainen kuin miesruumis, ja tämän lisäksi naisruumis on historiallisesti ja poliittisesti saanut osakseen erilaisia merkityksiä kuin miehen ruumis. Tähän liittyen tutkielmassani tärkeänä käsitteellisenä lähtökohtana on näiden sukupuolittuneiden, ruumiiseen kietoutuneiden poliittisten ja kulttuuristen merkitysten esille tuominen sekä niiden arvioiminen. Käytännössä tämä tarkoittaa esimerkiksi, ja erityisesti, sen kulttuurillisesti jaetun ymmärryksen arvioimista, jonka myötä naisten usein ajatellaan olevan ”kauniimpi sukupuoli”.
Katso sivua - Lähde - Miss international China - O2O Goddess

Esittelen tässä aina välillä alastonkuvia naisista, joka varmaan joitain järkyttää, mutta tällä kertaa ei tästä kuvasta paljoa näy. Tämä nännien sensurointi on sinänsä mielenkiintoista, jota myös pin-up esiintyjät tekevät, että se varmaan vähentää seksikkyyttä, mutta samaan aikaan miehet eivät esim. uimarannalla häpeile esitellä rintojaan, jotka voivat olla suuremmat kuin osalla nuorista naisista.

Pitäisi tutkimuksista katsoa, että minkä takia naisen rinnat täytyy olla peitettynä, mutta tutkimusten perusteella miehet tykkäävät paljonkin naisten rinnoista, joten kaipa sen takia on parempi peittää rinnat. Eipä taideta kuitenkaan jossain heimossa nähdä naisen rintoja samalla tavalla kuin länsimaissa vaikka luultavasti parinvalinnassa suosittaisiin nuorekkaat rinnat omaavia naisia.

Naisilla on nykyään myös tapana itse muokata kuvia, että näitä kuvia katsoessa ei aina voi olla täysin varma ulkonäöstä, jos sitä on vähän muokattu, mutta aina välillä muokkaukset voivat olla huonoja. Kuvien perusteella tämä nainen on hankkinut itselleen suuremmat rinnat. Muuttanut leuan muotoa, tehnyt nenästään korkeamman tai kapeamman ja eiköhän nainen ole myös käynyt silmäluomileikkauksessa, joka taitaa olla yleistä Kiinassa vaikkei näitä muita muutoksia tekisi.

Tässä kuvassa on varsinkin merkille pantavaa lantion leveys ellei sitten nainen asennollaan anna vaikutelmaa suuresta lantiosta verrattuna vyötäröön. Tutkimusten mukaan miehet yleisesti tykkäävät leveämmästä lantiosta verrattuna vyötäröön, joka ei ole varsinainen ongelma naisille, koska lantio tahtoo olla naisilla keskimäärin leveämpi kuin vyötärö verrattuna miehiin, mutta tietenkin osalla naisista tämä ero voi olla hyvin pieni, eikä tällöin nainen näytä yhtä seksikkäältä tai feminiiniseltä kuin alla olevan vartalon muodon omaava nainen.

Tästä lantion muodosta tuli mieleen Feminine Beauty sivuston kirjoitus, jossa tarkasteltiin Pamela Anderson:in vartalon muotoa. Kirjoituksen perusteella seksikkäänä ja kauniina aikanaan varmasti myös monen suomalaisen mielestä pidetyllä naisella vartalo ei olisi erityisen feminiininen, koska takapuoli on pieni, rinnat eivät ole aidot ja lantion leveys on pieni.

Tämän voidaan ajatella olevan osoitus siitä, että miehet eivät lopulta ole änkyröitä tai eivät aina huomaa tällaisia tekijöitä, jos nainen muuten vaikuttaa kauniilta tai seksikkäältä, joten ei tässä naisten tarvitse liialti ulkonäköään murehtia, koska on myös miehiä, jotka tykkäävät sanotaanko tyttömäisemmästä tai hyvin nuorekkaasta vartalosta.

Kyllä varmaan Pamelan vartalo olisi feminiinisemmän näköinen, jos malleilla muutenkin olisi vartalossa enemmän rasvaa, jonka tuloksena rinnoista, reidestä ja takapuolesta tahtoo naisella tulla suurempi. Tietenkään länsimaissa ei tykätä lihavan näköisestä vartalosta, mutta sopiva kurvikkuus miellyttää varmasti monia ja moni eurooppalainen nainen pystyy tekemään halutessaan takapuolesta yhtä näyttävän kuin monilla mustilla naisilla.

Jos ajatellaan vielä rintojen kokoa, niin osalla naisista vaikka yrittäisi lihottaa itsensä normaalin painoindeksin rajoissa ei rinnat tahdo kasvaa. Sitten on taas naisia, joilla rinnat ovat huomattavan näyttävän näköiset vartalon kokoon verrattuna, joten rintojen ulkonäköön liittyy osaltaan mielenkiintoisia geneettisiä tekijöitä vaikka estrogeenillä on myös vaikutusta. Kuitenkin MyFreeCams sivuston perusteella voi sanoa, että ei tässä naisten tarvitse murehtia pieniä rintoja, koska on miehiä, jotka sellaisista tykkäävät.

Pamela Anderson has been described as the sex symbol of the 1990s. If there is no mainstream appreciation of feminine beauty and top-ranked female models, who are typically fashion models, are masculinized women, then using deceptive techniques, an unfeminine woman like Pamela Anderson could be marketed to heterosexual men as glamorous. This would be unlikely if the masses were better educated about what constitutes feminine beauty.
Lähde - Lähde - Vyötärö–lantio-suhde - Flapper - Corset Dressing Sequence

Google kuvahausta etsiessä hakusanalla art deco tuli vastaan vanhoja kuvia mustista afrikkalaisista picclick sivustolta. Afrikassa ihmiset ovat monennäköisiä myös mustien osalta, mutta alla olevilla näyttää olevan tyypillistä selvästi negridiseen rotuun luokiteltavaa ulkonäköä, josta tietenkin voimme yleensä tunnistaa myös mulatin.

Kauneus on katsojan silmissä ja siinä on myös kyse ulkonäöstä, johon on tottunut, että jos muuttaa Afrikkaan asumaan, niin ajan kuluessa todennäköisesti afrikkalainen ulkonäkö alkaa enemmän miellyttämään vaikka alkuaan näytti omituiselta. Tämä ei tietenkään kaikkiin vaikuta, jos sattuu ainoastaan tykkäämään esim. eurooppalaisista naisista ja haluaa eurooppalaisen näköisiä jälkeläisiä.

Kuitenkin voidaan sanoa, että näillä naisilla ulkonäkö ei ole eurooppalaisesta näkökulmasta ja myös osaltaan kauneustutkimusten perusteella kaunista. Ihmiset eivät näytä tykkäävän lättänästä kasvojen keskiosasta, joka tietenkin eurooppalaisen näkökulmasta näyttää helposti rumalta, koska eurooppalaiset ovat yleisesti korkea ja kapea nenäisiä.

Otsan pyöristyneisyyden voidaan ajatella olevan hyvä asia, mutta olettaisi monille eurooppalaisille mustien otsan muodon vaikuttavan vähän omituiselta ja tässä kuvassa näyttäisi osalla olevan otsassa erikoista kohoumaa, jonka olen laittanut joistakin mustista merkille vaikka ei tätä yleisesti ilmene.

Äärimmäisenä oikealla olevan naisen osalta voimme havainnoida kasvoprofiilia, josta voimme havainnoida mahdollisesti hampaiden ja huulten takia alaosan olevan osaltaan eteenpäin työntynyt. Keskiosassa voidaan havaita lättänyyttä ja otsan osalta voimme havaita mustille hyvin tyypillisen otsan pyöristyneisyyden, jonka takia hiusraja vaikuttaa olevan takana.

Tämä ulkonäkö on helposti eurooppalaisen näkökulmasta omituista tai rumaa ja se ei täytä länsimaisen kauneusihanteiden kriteereitä myös kähärien hiusten takia. Eipä tällä väliä, koska tämän heimon miesten tulee osata arvostaa näiden naisen ulkonäköä, mutta jos länsimaalainen suvaitsevainen ajattelee, että eurooppalaisten miesten tulisi nähdä tällainen ulkonäkö kauniina naisella, niin turha toivo ellei eurooppalaisella miehellä ole jokin viidakkokuume.

Tutkimusmatkailija Richard Francis Burton taisi nähdä tällaisia tai vieläkin rumempia naisia käydessään Länsi-Afrikassa, joista ei tykännyt. Joku aika sitten katselin vanhoja sanomalehtiä, niin sieltä tuli vastaan uutinen tai artikkeli, jossa kerrottiin kuinka tutkimusmatkailijat olivat nähneet kauniita mustia naisia Afrikassa vaikka ennen oli väitetty toisin.

Kauneus on lopulta katsojan silmissä, että ei pidä yksittäisten tutkimusmatkailijoiden näkemyksiä ottaa todesta, mutta on tietenkin selvää, että Afrikasta löytää myös eurooppalaisesta näkökulmasta kauniita naisia, joista varsinkin etiopialaiset ovat tunnettuja vaikka heidän kauneus taitaa osaltaan aiheutua Afrikan ulkopuolelta tulleesta geeniperimästä.


Lähde - A history of interbreeding - Pygmy Split - Archaic Adaptive Introgression

Mitä joskus lueskelin näistä vanhoista alastonkuvista, niin muistaakseni Euroopassa suhtauduttiin alkuaan kielteisesti eurooppalaisista naisista otettuihin alastonkuviin, mutta Euroopan ulkopuolella asuvista ihmisistä on nähtävästi otettu paljonkin kuvia ja kuvissa usein naiset esittelevät rintojaan vaikka normaalisti ne olisivat useimmin peitettynä.

Afrikassa on tietenkin ollut monia heimoja ja niitä on tiettävästi edelleenkin muutamia, joissa naiset ovat yleisemmin rinnat paljaana. Tästä huolimatta kyllä eurooppalaisista naisista on otettu alastonkuvia ja netistä voi jopa löytää hyvin vanhaa pornoa, jota varsinkin tehtiin Ranskassa.

Alla oleva kuva on Yhdysvalloista luultavasti 20-luvulta valokuvaaja Albert Arthur Allen:in ottama ja häneltä löytyy paljon alastonkuvia naisista. Tällä naisella näyttäisi olevan hyvää feminiinistä ulkonäköä, josta olettaisin miesten tuolloin ja tänäkin päivänä tykkäävän hyvin paljon.


Lähde - Kauniita naisia K18 - French postcard - History of nudity

Alla olevat kuvat voivat näyttää vanhoilta, mutta nämä ovat ukrainalaisen valokuvaajan Alexei Galushkov:in teoksia, joissa esikuvana ovat vanhat kuvat. Kuvassa voi havaita eurooppalaiselle naiselle tyypillistä ulkonäköä, jossa voi laittaa merkille kasvoprofiilin olevan suora ja nenän korkea.


Lähde - Retroatelier - Ретро Ателье - Art deco nude studies - 35photo

Googlen kuvahaun kautta tulee vastaan kaikenlaista mielenkiintoista, että päädyin ihmettelemään ranskalaista Paradis latin kabareen tai teatterin sivustoja. En ole tästä ennen kuullut, mutta tunnetuimpia taitavat olla Crazy Horse, Moulin Rouge ja Le Lido.

Pitäisi tutkia näitä muitakin, mutta jälleen kerran naisilla voi havaita kabaree esiintyjille tyypillistä ulkonäköä, jossa vartalon tulisi olla aika nuorekkaan näköinen tai barbiemainen, että kurvikkuutta ei saa olla liikaa. Myös rinnat olisi hyvä olla aika pienet, joten jos haluaa kabaree tanssijaksi tulisi vartalon tällainen. Kabareessa taitaa muutenkin olla perinne, että naiset ovat pitkälti samannäköisiä.


Lähde - Lähde - Lähde - Cabaret parisien - Christmas in Heaven

Moulin Rouge:n Facebook sivuilta löytyi hieno kuva, mutta toisaalta kyllä näitä hienoja kuvia löytyisi muutenkin näytöksistä. Alla voi myös nähdä vähän vaatimuksia tanssijoille, että naisten osalta nähtävästi vaaditaan pituuden ja vartalon osalta samaa kuin muodissa vaatteita näytöksissä esitteleviltä malleilta.

Serious dance training with a good classical base and advanced modern / jazz
Minimum height female dancers: 175cm/5’9 I Minimum height male dancers: 185cm / 6’1
A slim graceful figure for the girls and well proportioned muscled body for the boys
Great stage presence and bright personality
Lähde - Lähde - Why SNSD Girls Deny Obvious Plastic Surgeries?

Crazy Horse:lla on aika erikoisia vaatimuksia, mutta sallii esiintyjien olla vähän lyhyempiä, että tanssijoita taitaa olla helpompi löytää. Alla vasemmalla voi havaita uusia tanssijoita, joilla voi havaita ulkonäön olevan hyvin samankaltainen. Oikeassa kuvassa voi nähdä korealaisen Girls’ Generation tyttöryhmän Tiffany:n.

Pitäisi taas tutkimuksista tai kirjoituksista tarkistaa, että mieltä feministit ja muut tutkijat tästä ovat, että naisen vartaloa tällä tavalla esitellään. Osa todennäköisesti suhtautuu kielteisesti, mutta tietenkin on feministejä, jotka näkevät tämän naisen omana valintana, että jos haluaa tehdä tällaista hienoa aikuisviihdettä, niin tehkööt.

Tämä on kyllä mielenkiintoinen asia, että miksi nainen on usein tällä tavalla esillä, mutta se taitaa pitkälti johtua miehistä, jotka tykkäävät kauniita naisia katsella ja vastaavasti osa naisista tykkää esitellä vartaloaan tai olla seksikäs.

These new recruits needed to meet the stringent physical requirements set forth by Alain Bernardin, Crazy Horse Paris founder and great admirer of women and femininity, in 1951, so as to respect the tradition and spirit of this legendary venue. 
To become a part of this most glamorous and internationally recognized cabaret and in order to maintain visual harmony on stage and respect the 1/3-2/3 proportions between the dancers’ torso and legs, the candidates must be no shorter than 1m68 and no taller than 1m72. 
The distance between the tips of their breasts must be exactly 21cm and that between their belly button and their pubis, 13cm. But these requirements are nothing compared to the importance of having “that little something extra”, as Alain Bernardin liked to say.
Lähde - Lähde - Lähde - Lähde - Allure X Star Interview

Le Lido:n pituus vaatimus näyttää samanlaiselta kuin Moulin Rouge:lla, mutta kyllä nämä naiset ovat taas samankaltaisia. Tuossa yllä tuotiin esille kuinka Alain Bernardin olisi määritellyt naisten ulkonäkö vaatimukset, jota halutaan vieläkin noudattaa. Ei näiden naisten vartaloa voi täysin feminiiniseksi sanoa, jos sen pitäisi olla kurvikkaampi tai miten tämän jokainen näkee, mutta tällainen vartalo taitaa olla hyvä tanssijalle ja kyllä länsimaissa tykätään hyvin paljon tällaisesta vartalosta naisilla vaikka naisen ei tarvitse olla näin pitkä.

- Dance training : strong classical base and a high standard of modern jazz required
- Female dancers : minimum height 175cm
- Male dancers     : minimum height 183cm
- An elegant silhouette for the females
- A finely muscular silhouette for the males
- Excellent stage presence
 Lähde - Lähde - Ziegfeld girls Beauty versus talent

Ylempänä kerroin kiinalaisesta BoBo viihdesivustosta, jossa voi katsella suorana varsinkin nuorten kiinalaisten naisten laulamista ja naisilla voi myös havaita olevan laadukkaat mikrofonit. Tämän lisäksi löysin vielä 6.cn nimisen sivuston, joka näyttää samankaltaiselta. Mielenkiintoista on havaita nettiyhteyksien olevan hyviä vaikka usein tahtoo monet aasialaiset sivustot latautua hitaasti, joka hidastaa tutkimuksia.

Nämä sivustot ovat kyllä mielenkiintoisia, että ihmisille tarjotaan ilmaiseksi mahdollisuus lähettää videoita tai suoraa kuvaa, kuten esim. YouTube ja Twitch. Kuitenkaan kaikki ei ole ilmaista vaikka se ihmisiltä helposti unohtuu vaan kaista maksaa ja tarvitaan valtavasti kovalevyjä, jos kaiken lisäksi annetaan ihmisille mahdollisuus lähettää teräväpiirtokuvaa.

Tästä huolimatta nämä ilmaiset palvelut näyttävät olevan kannattavia, jota rahoitetaan esim. mainoksilla vaikka ne voi usein estää Adblock lisäosilla. Aikuisviihdesivustojen osalta kannattavuuden ymmärtää vaikka MyFreeCams taitaa osaltaan säästää rahaa, kun videokuva on huonolaatuista verrattuna muihin samankaltaisiin sivustoihin.

Näihin sivustoihin liittyen tuli vastaan alla olevia kuvia SoYoung sivustolta ja toiselta samankaltaiselta sivustolta Yuemei. Vasemman nuoren naisen tai tytön kerrotaan tehneen itselleen suuremman näköiset silmät ja oikean naisen kohdalla tuodaan osaltaan esille naisen rinnat, että miehillä silmät tai aivot eivät taida osata päättää katsoisiko kauniita kasvoja vai rintoja, mutta ovatko aidot, niin en tiedä.

Alla oleva lainaus on Google kääntäjän käännös, jossa kerrotaan juontaja kulttuurin olevan suosittua Koreassa ja muualla maailmassa. Tuossa myös mainitaan kuinka tienaavat miljoonia, mutta se on todennäköisesti paikallista valuuttaa, joten sillä tarkoitetaan, että voivat tienata satoja tuhansia euroja.

Tämän tiedon perusteella vaikuttaa kannattavalta vaikka kuluja taitaa helposti aiheutua sivuston ylläpitäjälle niistä, jotka eivät saa rahaa kerättyä esim. katsojilta tai mainostajilta. Nämä naiset ovat aika nuorekkaan näköisiä, mutta aasialaisilla tahtoo myös olla vähän nuorekkaamman näköiset kasvot, koska ne ovat matalat.

Osaa näistä naisista ei voi edes ulkonäön perusteella sanoa aasialaisiksi, koska ovat nähtävästi tehneet nenästään korkean ja silmistään huomattavan avautuneet. Eipä tässä aasialaisten naisten pitäisi ulkonäköään liialti muutella, että silmät voivat olla pienemmät, nenä matala ja kasvot pyöreämmät, mutta osa tietenkin haluaa omata erilaista ulkonäköä.

Tuolla korealaisella Afreeca sivustolla tehdään nähtävästi kaikenlaista, että esim. yksi söi ruokaa ja toinen korealainen nainen tanssi julkisella paikalla vähän aikaa hevos- ja kukkonaamari päässä korealaisten ohikulkijoiden ihmetellessä.

Nainen näyttäisi käyneen silmäluomileikkauksessa, että silmät olivat naisella huomattavan avautuneet, mutta ohikulkijoilla silmät olivat yleisemmin pienemmät. Kyllä sitä voi sanoa monilla aasialaisilla tai tässä tapauksessa korealaisilla naisilla olevan oikein kauniit kasvot, että vähimmillään riittää silmäluomileikkaus, jos silmät näyttävät jotenkin esim. väsyneiltä, mutta ei pitäisi liialti muuttaa etnistä ulkonäköä.

Anchor culture has a large audience in Korea and around the world, the girls sing and dance, or do some of the things [bi--], you can easily get millions of revenue.
Lähde - Lähde - 6 - Afreeca - Streaming media

Alla olisi vielä ranskalaisesta kabareesta La Nouvelle Eve:stä kuvia, joista alla alimmaisessa voi havaita Lontoossa järjestetyistä koe-esiintymisistä kuvan. Jälleen kerran voi huomata naisten olevan vartaloltaan ja kasvoiltaan hyvin samankaltaisia. Koe-esiintyjien joukossa näyttää samanlaista nuorekasta ulkonäköä omaavia löytyvän, mutta kenestä on kabaree tanssijaksi.


Lähde - Lähde - Barbie Gets a “Makeunder?”

Alta löytyy poiminta mielenkiintoisesta tutkimuksesta, jossa on tarkasteltu japanilaisten kauneusihanteita viimeisten satojen vuosien aikana kuinka osaltaan länsimaillakin on ollut jotain vaikutusta. Japanin osalta on kuitenkin sillä tavalla, että siellä on tykätty jo ennen eurooppalaisten tuloa vaaleasta ihonväristä naisella.

Alla voi myös havaita kuinka on tykätty korkeasta nenästä, jota kylläkin ilmenee japanilaisilla, mutta tietenkin osalla se on hyvin matala tai leveä. Silmien osalta myös esitellään kuinka taiteessa silmät ovat olleet pienet ja niistä on tykätty, niin löytyy myös toisenlaisia näkemyksiä kuinka avautuneemmat silmät olisivat kauniimpia.

While the majority of visual and textual examples of beautiful feminine eyes during the Tokugawa period depict eyes which are narrow and upward-slanting with long-slit, single-edged eyelids, references to beautiful eyes which do not conform to these criteria can also be found in Tokugawa period literature. 
In Kōshoku ichidai onna (The Life of an Amorous Woman, 1686), Ihara Saikaku (1642-1693) states criteria for feminine beauty, observing that a woman “should have the most up-to-date good looks…Narrow eyes are not wanted” (trans. Morris 132-133). In Honchō suikoden (Japanese Outlaws of the Marsh, 1773), Takebe Ayatari (1719-1774) describes a beautiful woman with “eyelids charmingly overlapping” (in Cho 199). 
Cho notes that cosmetic illustrations in Customs, Manners, and Fashions of the Capital (1813) record an eye makeup method with cosmetic illustrations which include double-edged eyelids, and suggests that it was probably known in the Tokugawa period that double eyelids gave brighter looks to the eyes than single eyelids (200). 
Anthropological evidence also supports the view that criteria for beautiful eyes were not limited to those which were narrow. Conducting research on the skeletons of the women of the Tokugawa family, forensic anthropologist Suzuki Hisashi observes that Tenshin-In (1823-1848), the formal wife of the thirteenth shogun Tokugawa Iesada and a representative beauty of the Tokugawa period, had large eyes (113). 
Such evidence suggests that aesthetic ideals regarding women’s eyes may have been showing signs of a shift in favour of large eyes and the double-creased eyelids common in Western physiognomy even before widespread contact with Western culture.
[...] 
Literary descriptions support these criteria. Morisada states that “because the nose is at the center of the face and catches others’ eyes, it is desirable that its ridge is straight” (in Cho 216). In The Life of an Amorous Woman (1686), Saikaku notes that a beautiful feminine nose “ought to stand fairly high” (trans. Morris 132-133), and describes an ideal courtesan with “a beautiful profile and a straight nose” in The Life of an Amorous Man (1682) (in Cho 191). 
Yanagi Rikyō (1703-1758), a poet, artist, and noted connoisseur of womanhood in the late-eighteenth century, included “a big, flat nose” in his list of objectionable features for women (trans. Wagatsuma 411). Photographic evidence from the late-Tokugawa period also corresponds with these aesthetic ideals regarding beautiful feminine noses. 
A photograph of Niimura Nobu (1852-1905, fig 7), consort of Japan’s last shogun Tokugawa Yoshinobu (1837-1913) and a representative beauty of the Tokugawa period shows her to be straight-nosed (Cho 218). 
The similarity of this narrow, straight-bridged nose to the high-bridged nose commonly seen in Western physiognomy may have helped to lay the foundation for the acceptance of Western aesthetic ideals during the Meiji period.
[...] 
In his work Japan: An Attempt at Interpretation (1904), Irish writer Lafcadio Hearn (1850-1904) noted that “the most wonderful aesthetic products of Japan are not its ivories, nor its bronzes, nor its porcelains, nor its swords, nor any of its marvels in metal or lacquer – but its women” (393). 
The degree to which the feminine image came to symbolize Japan abroad during the Meiji period is apparent in a poster from the 1904 St. Louis Worlds Fair titled ‘Types and Development of Man’, in which the only woman depicted is the ‘representative’ of Japan (fig. 61).
Lähde - Japanese Makeup and Beauty Blog


Lähde - Visee - Wengie - Asiaholic - Is there an ideal beauty?

Google kuvahausta voi katsoa yllä mainitun kuvan, mutta samalla tuli vastaan muutakin mielenkiintoista, kuten vanhoja kosmetiikka mainoksia Max Factor:lta. Laittamalla tällaisen mainoksen Googlen kuvahakuun löytyy lisää kaikenlaisia myös uusia mainoksia.


Lähde - Lähde - Lähde - What is the Definiton of Beauty? - Blogeja

Alla vasemmalla havaittava ulkonäkö liittyy japanilaiseen gyaru-tyyliin, jossa näyttää kuin pyrittäisiin jotenkin luomaan eurokeskistä ulkonäköä. Mitä olen Googlen katukuvasta katsellut, niin eivät japanilaiset naiset yleisesti tee näin suuria muutoksia ulkonäköön, että tämä on vaan joidenkin nuorten naisten erikoista tyyliä.

Google kuvahausta löytyy valtavasti näyttäviä kuvia liittyen tähän tyylin, että oli vaikeaa valita kuvaa, mutta näiden kauniiden japanilaisten naisten joukosta voi myös bongata eurasialaisia, joita esim. nuortenlehti ViVi käyttää osaltaan malleina.


Lähde - Lähde - Gaijin gyaru - Geishoista gyaruihin: Naiskauneus Japanissa

Alla voi havaita Crazy Horse:n naisten käyneen Lontoossa ja näissä kuvissa voi taas tarkastella naisten vartaloa ja kasvoja. Jos tällaisen tai jonkun seksikkään kuvan naisesta laittaa Googlen kuvahakuun pääsee katsomaan myös muita kauniita naisia, että miehillä näyttää olevan suuri halu esim. perustaa näitä kauniit naiset kuvakeskusteluja.

Länsimaalaisilla sivustoilla naiset näyttävät olevan usein enimmäkseen eurooppalaisen näköisiä ja samalla voi huomata eurooppalaisen naisen olevan myös hyvin kaunis vaikka esim. aasialaisten naisten takia tämä voi helposti unohtua, mutta sen takia kannattaa aina käydä katsomassa muitakin naisia ellei omaa keltakuumetta.


Lähde - Chicks I currently want to fuck - Cabaret in Finland

Google Scholar:sta katselin löytyisikö näistä ranskalaisista kabareeista tutkimuksia tai muita kirjoituksia, mutta näyttää löytyvän hyvin vähän ainakin englanniksi. Alla on kuitenkin poiminta Sisters of Salome kirjasta, jossa kerrotaan ymmärtääkseni Hullun Hevosen perustajan jo teininä alastonta naista katsoessa nähneensä tulevaisuutensa.

Onhan kauniita naisia mukava katsella, mutta Alain Bernardin on tietenkin osannut perustaa miljoonia tuottavan kabareen. Alain:sta löytyy Google kuvahausta kuvia yhdessä näiden tanssijoiden kanssa, josta tulee mieleen Playboy-lehden perustaja Hugh Hefner.

Hefner on tietenkin sallinut monenlaisten naisten esitellä paljasta vartaloaan lehdessään, mutta Alain taas edellyttää pitkälti samankaltaista ulkonäköä naisilta. Tämän samankaltaisuuden takia voi olla äkkiseltään vaikea tunnistaa muita kuin eurooppalaisia naisia, mutta kyllä näissä kuvissa on näkynyt esim. afrikkalaista taustaa omaavia naisia.
Alain Bernardin was a man who, as a teenager, had an epiphany one night while looking at a naked woman. In her limbs, her lines, her aura, and her pointed nipples he saw not only his destiny; he saw the world. And the Crazy Horse was indeed a world unto itself, a multimillion-dollar enterprise founded, developed, and overseen entirely by one man's sacred, horny vision of beautiful young women. 
Security was high, access backstage was almost impossible, but once behind the stage door saw the intricate product of Bernardin's investment. The carpets and walls lined in red velvet suggested a high-class bordello-convent run by a strict but benevolent dictator. There was no prostitution here; in fact, should any girl have any contact, even outside the club, with a patron, she was fired. 
Money, flowers, and jewelry sent backstage were promptly re-turned to their smitten senders. There were even white lines painted in the wings to separate the performers from the male production staff. The dancers were well paid - more than l earned at the New York City Ballet - had pension plans, and were escorted by guards each evening to waiting cars to carry them home.
Lähde - Katso video - Crazy Horse Paris 3D teaser